Wednesday, March 22, 2017

Tip-Tip Tarik Follower Kraf Felt

Teks: Nurul Hidayah Harun
Foto: Google Imej
Entri #30
1. Mesra pelanggan; Semasa reply masej pelanggan, cuba selitkan icon mesra. Sesetengah produk atau servis perlu kepada formaliti. Tapi, kita sebagai Krafter, urus niaga kita rasanya tidak perlu kepada sesuatu yang formal . Senikan kebebasan.
2. Kreatif; Produk yang kreatif ✔. Tetapi jika persembahan produk tidak kreatif. Produk kita akan kurang menyerlah.
3. Fast Respond. Yang ni terbaik jika dapat reply order pelanggan dengan cepat. Kita kan Krafter. Tak ada tangan lebih nak lakukan semua serentak. Guna auto reply pun boleh. 
4. Selitkan Free Gift bersama barang pelanggan supaya rasa dihargai. Siapa tak suka dengan sesuatu yang PERCUMA.Betul tak?
5. Seperti yang selalu dipesan "post sesuatu yang positif" FB Kedai kita. Dalam Kedai mesti CANTIK dan MENARIk. Jemput pelanggan yang lalu lalang di wall masuk dengan kata-kata yang menarik, sekali sekala tampal PROMOSI
6. Susuanan Kedai yang cantik, kemas dan teratur. Ini mewakili ALBUM gambar produk.

Facebook mewakili kedai anda.
#Panduanbisneskraffelt

No comments:

Post a Comment