Saturday, March 25, 2017

Senarai Pembekal Kraf Felt

Teks: Nurul Hidayah Harun
Foto: Nurdaya Craft
Entri #41

Assalamualaikum. 

Tak tahu bagaimana nak mulakan bisnes kraf? Boleh jadikan blog saya sebagai rujukan. Okey! Sekarang ilmu dah ada. Bagaimana pula nak cari pembekal bahan kraf. Hari ini saya akan kongsikan antara pembekal bahan kraf yang terbaik, insyallah bagi memudahkan urusan anda. Saya dah susun mengikut kategori asas produk kraf.



Pembekal kain Felt sebagai asas produk kraf Felt saya ada kongsi pada entri sebelum ini.
Sila ke LINK>> Pembekal Kain Felt

1. Produk berasaskan Keychain

Kebiasaan untuk menghasilkan keychain, bahan asas yang diperlukan seperti Felt, keychain ring, jump ring, fiber dan eyelet, riben.

SET DIY Keychain

Cara-cara/Tutorial DIY Keychain LOvE


2. Produk berasaskan Hiasan Brooch 

Hiasan Brooch sama ada menggunakan rasin, butang atau kain felt. Bahan asas adalah Felt, rasin, butang, brooch pin, dan gam (brand LATEX dan F-6000).

Boleh dapatkan terus SET DIY sebagai permulaan untuk bisnes di

Cara-cara/ Tutorial Brooch juga disediakan

3. SET PERMULAAN KRAF

Set permulaan (Strarter Pack) mengandungi asas bahan untuk memulakan bisnes kraf. Sangat digalakkan beli bagi mereka baru berjinak-jinak dengan seni kraf Felt.

Boleh dapatkan di

Okey? dah dapat gambaran kan. Seterusnya saya nak kongsi ONE STOP CENTER bahan kraf. Kebiasaan semua bahan kraf yang kita nak ada di sini.


Selamat Memulakan Bisnes Kraf!

No comments:

Post a Comment